Як завоювати серця клієнтів, коли ви ще не відомий фахівець

Як привернути до себе увагу потенційного клієнта, котрий свідомо чи підсвідомо не довіряє вам на 100% з приводу того, що у вас, на його думку, не достатньо досвіду?

Записатись на курси масажу

Як привернути до себе увагу потенційного клієнта, котрий свідомо чи підсвідомо не довіряє вам на 100% з приводу того, що у вас, на його думку, не достатньо досвіду?
Це питання постає мало не перед кожним на світанку його кар’єри масажиста.
Скажу відразу, якийсь невеликий відсоток масажистів – початківців з цією проблемою не знайомий через певні особисті фактори. Декотрі індивіди виявляються настільки спритними та заповзятливими, що в період навчання на наших курсах масажу, освоївши певні техніки, тут же практикують їх на своїх перших клієнтах з найближчих кругів спілкування. І вже до закінчення курсів у них є власна, хай ще невеличка, клієнтська база.
Влаштувавшись на роботу, молодий фахівець найбільше прагне довести своє місце в колективі, бути корисним та затребуваним. Однак, успіхом, як завжди, користуються вже «старі, перевірені» масажисти, а юним фахівцям дістаються лиш поодинокі випадки сеансів тим, хто все ж-таки наважився. Доля іронії має місце у цьому сюжеті. Та доля здорового змісту також не мала.
Давайте подумаєм, які переваги у «бувалого» масажиста?

- Його руки впевнено рухаються по тілу, плавно переходять від прийому до прийому, дії чіткі і виважені.
Як цього досягти вам в короткий термін?
Уявіть собі, що ваш опонент до сьогодні повторив ці дії 10 000 разів і довів їх до майстерності.
Проробіть це також тільки у більш стислий термін. Згадуйте прийоми, імітуйте сеанс масажу, виконуйте масаж близьким, а також самомасаж. Нехай ваші руки звикають, рухи відточуються.
Знайдіть можливість придбати бодай недорогий стіл. Практичний досвід на столі неоціненний.

- Він чітко знає, які саме дії слід виконати у тій чи іншій ситуації.
Як цього досягти вам в короткий термін?
Наступний рівень складніший, так як за ним стоїть інтелектуальний досвід.
Уявіть собі, що ваш опонент до сьогодні прийняв 1 000 пацієнтів, отримав досвід 100 різних причин звернення по допомогу і, як мінімум, 10 унікальних випадків, з якими йому довелось попрацювати.
Повторити цей досвід на практиці у стислий термін вам не вдасться, але... ви вмієте читати і у вас є ресурси!
Для початку у вас є література (навчальні посібники, що ви отримали на курсах класичного масажу в нашій школі). Щодня приділяйте хоча б 15 хв. перечитуванню певних тем.
Також невичерпний інтернет-ресурс вам стане у пригоді. Обирайте тему і вивчайте її. Скажімо, масаж при порушеннях постави (явище доволі поширене і актуальне). Тут вам і масаж, і вправи, і поради лікаря, і відгуки пацієнтів, і т. п. Занотовуйте, ведіть конспект, замальовуйте, обмізковуйте і практикуйте, практикуйте.
Щоденна інтелектуальна праця дасть вам необхідну готовність до багатьох різних випадків, з котрими звернуться до вас пацієнти.
Пам’ятайте, ніколи не буде двох абсолютно однакових пацієнтів. Тому, випадок описаний в літературі, можна сміливо прирівняти до практичного «живого» досвіду.

- Він не витрачає більше часу та енергії на сеанс, ніж необхідно.
Як цього досягти вам в короткий термін?
Спробуйте серед вашого оточення для кожного знайти (як мінімум три) причини звернення до вас, як фахівця. Знайдіть рішення цих причин (методика, к-ть сеансів, ЛФК та ін. процедури, дієта, тощо). Запропонуйте, вкінець!
Навіть при відсутності практичного досвіду, ви, в принципі, до схожих випадків готові.
Звісно, кращі результати при наявності практичного досвіду.
Ви чітко складаєте програму процедур і з кожним сеансом дедалі чіткіше її виконуєте, відкинувши все зайве, на що витрачався час при неготовності до подібних ситуацій.

- Він може собі дозволити відмовити клієнту у наданні послуг.
Як цього досягти вам, описувати зайве.
Просто пам’ятаймо, іноді клієнтам відмовляти можна і треба.
Для цього мають бути виважені причини, але мова зараз насамперед про професійну гідність.
Іноді, відмовивши клієнтові, ми рятуємо його здоров’я, іноді власну репутацію.

І наостанок, не залежно від досвіду, пам’ятайте, Ви – знавець своєї справи!
Завоюйте серця клієнтів своїм професіоналізмом.
Почніть з зовнішнього вигляду і комфортно оздобленого робочого місця. Врахуйте все до деталей, що можуть знадобитись в ході сеансу (див. методичний матеріал). Це надасть вам відповідної впевненості.
І говоріть з клієнтом. Він повинен отримувати від вас конструктивну інформацію щодо свого стану і ваших дій стосовно цього.
Не переставайте навчатись і практикувати! Інакше вам загрожуватиме фіаско в кар’єрі масажиста.
Уникайте стагнації. Щодня приділяйте увагу вашій справі. Чим більше старань ви прикладете, тим швидше і тим вищі будуть ваші досягнення.
Колектив Школи масажних технологій «Остнова» бажає вам яскравої кар’єри у нашій відповідальній та важливій справі!